Makro slaví 50. výročí brandovou kampaní

Už 12. března spouští společnost Makro Cash & Carry celosvětovou kampaň spojenou se změnou značky, u nás bude mít podobu lokálních adaptací pod krédem „vy & makro“. Celoročními komunikačními aktivitami chce společnost podpořit zejména individuální spolupráci s malými a středními podnikateli. Nově cílí rovněž na mladší zákazníky. StagehandCZ ve spolupráci s firmou Pragosound zajišťují technickou produkci v České republice a na Slovensku ve většině velkých městech.

 

 Nová kampaň společnosti Makro Cash & Carry k 50. výročí založení firmy

27.2.2014 13:55   |

Kampaň „vy & makro“ spustí Makro Cash & Carry 12. března celosvětově v rámci oslav 50. výročí založení firmy. Jednotná kampaň vznikla v domovské zemi firmy Německu, ve všech zemích, kde společnost působí, ji však doplní i lokální adaptace. Českou kreativu má na starosti agentura Grey, nákup médií zajišťuje Mediacom.

„Středobodem vizuálů a videí jsou autentické příběhy vybraných zákazníků Makra a také zaměstnanci, které můžete potkat v jednotlivých pobočkách. Pro každou kategorii prodeje je určen jeden vizuál s oborovým claimem,“ řekla Marcela Syrovátková, vedoucí komunikace značky Cash & Carry ČR.

Silná důvěryhodná jména Makro plánuje využít i pro variace slova „vy“ v novém brandu: jeden z hrdinů nové kampaně, známý kuchař Jaroslav Sapík, se tak dostává do spojení „vy & makro – Jaroslav Sapík & makro“. Krédem „Sapíkova vizuálu“ pak je „Pro všechny, kteří berou rádi věci do svých rukou“. Nabídku hrnců a dalších kuchyňských potřeb zase podporuje claim „Pro všechny, kteří milují heavy metal“.

 

 

„Naše zákazníky a zaměstnance jsme zachytili při jejich každodenní práci – chceme tak ukázat, že bez vášně a úsilí podnikat nelze. Makro stojí na jejich straně. Jejich růst je pochopitelně i naším růstem,“ přibližuje letošní kampaň Axel Hluchy, generální ředitel společnosti Makro Cash & Carry ČR, která u nás drží čtvrté místo v žebříčku podílu na trhu.

„Se segmentem malého a středního podnikání jsme existenčně propojeni, daří se nám budovat se zákazníky osobní vazby. Posloucháme, co potřebují. A víme, že segment drobného podnikání potřebuje v Česku silnou podporu,“ přidává se ředitel nákupu Jan Žák. „Posilujeme 1 to 1 komunikaci – nejsme už jenom jeden obchod, ale pokrýváme maximum možností trhu,“ dodává Žák.

Makro & komunikace

Kromě vlastních propagačních kanálů, jakými jsou letáky a další instorová média, využije Makro po dlouhé době i externí média, konkrétně tisk (B2B tituly, deníky a společenské týdeníky), rozhlas (síť RRM a MMS), online a venkovní reklamu.

Podstatnou roli pak sehraje digitální komunikace. Vedle klasické e-mailové komunikace spustí Makro 12. března nové webové stránky a aplikace pro chytré telefony i tablety, v digitálních médiích bude komunikovat dlouhodobě a cíleně. „Nárůst této komunikace do budoucna bude rozhodně zajímavý,“ slibuje Marcela Syrovátková. „Průměrný věk držitele kartičky Makro je 50 let a my chceme digitální kampaní oslovit zejména mladou generaci,“ dodává Axel Hluchy.

1907439_763959260328427_6408101639389904662_n 1924374_763959386995081_3811254474509120027_n 10375153_763959636995056_6348888467097924742_n 10414646_763959046995115_7479773795137130934_n 10551056_763959193661767_5327543159678345389_n 10612942_763959496995070_2238973752959994859_n 10614242_763959743661712_7253503666558071340_n 10635861_763958270328526_1026381711275147619_n 10710536_763958916995128_4245655973492138757_n